Tuesday, July 05, 2005

1) Tanker en Cayla

Op 4 juni is mijn vriendje geboren. Het is een Engelse bulldog, en zijn naam is Boston. Wij noemen hem Tanker. Zijn moeder en vader zijn Noah van de Bullenbende en Calibra Calvin Klein (Mike) of the Tivoli Bulls. Hij heeft 2 broertjes en 4 zusjes.


Mijn naam is Cayla. Ik ben ook een Engelse bulldog. Ik ben geboren op 22 juli 2003. Mijn moeder en vader zijn Philadelphia van de Bullenbende en Bollglade Red Alert (Danny) of the Tivoli Bulls. Ik heb nog 1 broertje.

Oh ja, ik ben een meisje!

Onze baasjes zijn Eric en Sandy, die samen met hun 2 dochters Lydia en Carin in Helmond wonen.

Deze site gaat over mij en over Tanker, omdat onze baasjes heel trots op ons zijn.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

9:35 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hoi allemaal, echt een leuke site die jullie gemaakt hebben.Het is trouwens ook echt een skattig hondje past weer goed bij jullie.
Hopelijk klikt het met cayla ook goed en zullen het twee dikke vrienden worden net als bij ons met dirk en wouter.
Nou heel veel geluk met die twee en we komen de nieuwe aanwinst snel een keer begroeten kunnen Julia en Lotte er ook alvast aan wennen.
Groetjes Anne-lene en Emile, Julia en Lotte.

4:25 AM  

Post a Comment

<< Home