Monday, July 18, 2005

5) Tanker (vanaf 25 dagen)


25 dagen oud! Tanker en de andere pups zijn in bad geweest. Niet alleen vanwege de warmte, maar ze hebben ook pap gegeten, en dat was een bende.

Op deze twee foto's is Tanker 26 dagen. Dit zijn de laatste foto's die in Helmond zijn gemaakt. De volgende keer dat we Tanker gaan zien is in Overpelt. Hij wordt echt steeds mooier. En qua karakter zal het zeker goed gaan met Cayla.
















Dit zijn de eerste foto's vanuit Overpelt. Hier is Tanker 5 weken. Een knappe jongen. Is zijn jas niet een beetje groot??

Lekker buiten op het gras spelen. Hier ben ik 6 weken. Morgen komen mijn baasjes weer kijken. Deze foto's heb ik van de site.


Ben ik in beeld?

Onderstaande foto's zijn door onze baasjes gemaakt. Dit is de laatste keer dat ze Tanker achterlaten. De volgende keer dat ze komen gaat Tanker mee met de baasjes. Op deze foto's ben ik precies 43 dagen. Ik doe alles heel goed, eten, slapen, spelen, slapen, kijken en slapen. Ik heb een heel rustig karakter, en ben niet vervelend. (nog niet, maar dat komt heus wel haha)



Aan al deze foto's hoeven we weinig toe te voegen. Het liefst zouden we hem nu al meenemen. Geduld is een schone zaak, maar het duurt wel heel lang.

Zo nu lig ik weer lekker te genieten. Ik wacht tot mijn baasjes mij komen halen. Dit zal op 30 juli gaan gebeuren. Eerst krijg ik nog een inenting, en word ik gechipt. Mijn baasjes gaan er ook nog een paar daagjes tussenuit, samen met Cayla.

We verheugen ons op de komst!

2 Comments:

Blogger Tom en Roy said...

Ha die kleine Tanker! Ook jij bent een mooie pup. Je ouders zijn net zo blij met jouw komst als wij met onze Amber.

Cayla, ik hoop dat je heel veel plezier met Tanker zult hebben. Echt een stoere naam trouwens!

Ik voeg Tanker meteen toe op onze site met een link. Wel stoer, Amber's grote broer!

5:56 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hallo, wat een mooie site.
Kei leuke foto's en Tanker is een lekkere knuffel. We hopen dat jullie veel plezier beleven aan de twee honden!!!
En cayla en Tanker: LIEF ZIJN VOOR DE BAASJES
Groetjes fam cuijnen.

1:49 PM  

Post a Comment

<< Home