Sunday, September 02, 2007

Hehe, eindelijk......

Hoi iedereen,

Ik weet het is lang geleden dat ik iets op heb geschreven. In het begin verandert er zoveel met een pup in huis, en daarna gaat het met allemaal wat rustiger aan. Daarentegen op het werk, alleen maar druk, druk en nog eens druk.

Toevallig vanmorgen naar Belgie gereden, waar we naar een outletstore zijn gegaan. Of het toeval is of niet, ligt deze winkel naast de Tivoli Bulls. Zoals in een eerder stuk geschreven, komen de vaders van Cyla, Cayla en Tanker van de Tivoli Bulls.

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, en gevraagd of ik even binnen mocht komen. Wat een genot om zoveel bullen te zien. Na even gepraat te hebben met zowel Anneke alswel Monique van de Mojo's ben ik weer terug naar de winkel gegaan. Ik heb beloofd dat ik enkele nieuwe foto's zou plaatsen, omdat Tanker nu een hele vent is geworden. Toch probeer ik het nu weer bij te houden, misschien wel in een lage frequentie, zodat diegene die wil toch onze bullen kan volgen.

















1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hey Cayla en Tanker...en baasjes...
Wat een mooie foto's van jullie kanjers...en ja...heel toevallig dat ik je ontmoette bij TivoliBulls...
Leuk om je effe gesproken te hebben en natuurlijk alles is heel herkenbaar...die bullen zijn een ware verslaving...hihihihi

Knuffels aan die 2 XXX
en als je weer een update hebt, dan hoor ik het wel...

Groetjes van Monique en Mojo's

10:30 PM  

Post a Comment

<< Home